Katowice
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
Racjonalność w Zachowaniu Polskich Konsumentów
Jun 4, 2025
Jun 4, 2025
1
https://bc.gbpizs.gov.pl/publication/11914
Edition name | Date |
---|---|
Burgiel, Aleksandra, Wpływy interpersonalne a racjonalność zachowań polskich konsumentów | Jun 4, 2025 |
Przelaskowski, Wacław ( -2009) Polska Akademia Nauk. Zakład Nauk Ekonomicznych.
Mazur-Wierzbicka, Ewa Maciejasz-Świątkiewicz, Marta Sobczyński, Tadeusz Burgiel, Aleksandra Zalega, Tomasz Palmer, Magdalena Kunasz, Marek Kopycińska, Danuta (red.)
Małysa-Kaleta, Agata Barbara
Chojnacka, Helena
Łangowska-Szczęśniak, Urszula Hanusik, Krystyna Włodarczyk-Śpiewak, Katarzyna Kopycińska, Danuta (red.)